اخبار

کتاب «گفتاری دربارهٔ اقتصاد سیاسی»

کتاب «گفتاری دربارهٔ اقتصاد سیاسی» را می‌توانید از کتابفروشی روزبهان، سایت روزبهان، سایت‌های فروش کتاب و دیجی‌کالا تهیه کنید.

از متن کتاب:
«آیا ما فضیلت مردمان را می‌خواهیم؟ پس باید مردمی بسازیم که کشور خود را دوست داشته باشند: اما چگونه چنین علاقه‌ای ممکن می‌شود، وقتی کشور برای آنها چیزی بیش از آنچه برای بیگانگان هست، نباشد و چیزی بیش از آنچه به هر کسی می‌بخشد، به مردم خود ندهد یا از این بدتر، وقتی آنها حتی از امتیاز امنیت اجتماعی برخوردار نباشند و زندگی، آزادی و مالکیت آنها در گرو صاحبان قدرت باشد، بدون آنکه اجازه داشته باشند یا برایشان ممکن باشد که به قانون پناه ببرند؟ در این حالت _ اگرچه مردم در انقیاد تکالیف وضعیت جامعهٔ مدنی هستند _ حتی از امتیازات عادی وضعیت طبیعی نیز بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند از قدرت دفاع خود استفاده کنند؛ درنتیجه، شرایط آنها وخیم‌تر از آن خواهدبود که آنها را مردانی آزاد بنامیم و کلمه‌ٔ «وطن» برای آنها فقط معنایی کریه و مضحک خواهدداشت.»

|کتاب «گفتاری دربارهٔ اقتصاد سیاسی»، نوشتهٔ «ژان ژاک روسو»، ترجمهٔ «سیدمهدی یوسفی»، مجموعه‌ٔ «دفترهای سیاست مدرن»، (دبیر مجموعه: «محمدمهدی اردبیلی»)، انتشارات روزبهان. ۱۲۱ صفحه، ۹۵۰۰ تومان.|

معاشرت نوروزی با کتابها!
????️ بسته‌های ویژه‌ با بیش از پنجاه درصد تخفیف
????️ چهل درصد تخفیف برای همه کتابها با کد تخفیف NOWRUZ
????️ تحویل رایگان در تهران حتی در نوروز
????️ تا پایان فروردین ۹۹

نوشته های مشابه